آموزش پرداخت "ریالی" و " ارز دیجیتال"


آموزش روش های پرداخت :

 روش اول پرداخت توسط کارت بانکی " درگاه پرداخت آنلاین بانک مرکزی ج.ا.ایران" بصورت ریالی و شامل 10% مالیات بر ارزش افزوده می باشد و روش دوم پرداخت ارزدیجیتال/رم ارز از طریق "درگاه پرداخت آنلاین ارز دیجیتال و تتر " (🔗لینک اینجا) ، که این روش دوم فاقد مالیات 10% بر ارزش افزوده می باشد ، که در زیر به صورت مبسوط هر دو روش پرداخت را آموزش داده می شود

دریافت فاکتور رسمی در هر دو روش پرداخت بانکی و رمزارز/ارزدیجیتال :

جهت دریافت فاکتور و سند رسمی می توانید وارد حساب کاربری شده و با ورود به بخش کاربری و از قسمت سفارش ها ( یا 🔗 لینک اینجا) فاکتور خود را دانلود یا چاپ نمایید.

روش اول : پرداخت با کارت بانکی (ریالی)

نکته : در این روش ، پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و پروسه تحویل می‏‌شود.

آموزش : هنگام ثبت سفارش میتوانید نحوه پرداخت با کارت بانکی (ریالی) را انتخاب نموده و در مرحله انتخاب درگاه ، درصورتی که کیف پول پنل شما به اندازه کافی موجودی داشته آنرا انتخاب نموده و پرداخت نمایید ، در غیر اینصورت با انتخاب درگاه "بانک مرکزی ج.ا.ایران / پرداخت الکترونیک سپهر " بعد از وارد شدن به درگاه ، اطلاعات پرداخت خود را طبق توضیحات زیر وارد کنیدو پرداخت خود را نهایی نمایید.

برای پرداخت اینترنتی با کارت بانکی ، شما به : *شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی ، *تاریخ انقضاء کارت ، * cvv2 و فعال بودن *رمز پویا نیاز دارید.

رمز پویا : برای فعال‌کردن رمز خرید پویا ، برخی از بانک ها به صورت خودکار رمز پویا کارت بانکی مشتریان را فعال میکنند در غیر اینصورت از دو طریق میتوانید اقدام به فعالسازی نمایید:

۱- می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید و از منوی خدمات رمز پویا اقدام به فعالسازی نماید.

۲- مراجعه حضوری به شعب بانک

CVV2 : یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد 

تاریخ انقضاء : (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. در صورتی که تاریخ انقضا روی کارت بانکی وجود ندارد، می توانید تاریخ صحیح را از بانک مبدا استعلام بگیرید)

روش دوم : پرداخت با ارز دیجیتال/رمزارز (با آموزش کامل)

نکته : در این روش پس از پرداخت موفق هزینه ، لازم است که شناسه تراکنش : Transaction ID (TXID)  را از منوی پرداخت آنلاین سایت گزینه > " ثبت شناسه تراکنش( TXID ) ارز دیجیتال "(🔗 لینک اینجا) عملیات پرداخت را ثبت نمایید. پس از پرداخت موفق هزینه و ثبت  شناسه تراکنش( TXID) ، سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و پروسه تحویل می‏‌شود. برای افرادی که آشنایی در حوزه ارزدیجیتال/رمزارز ندارند با آموزش مختصر در زیر براحتی قادر به خرید و انتقال رمزارز / ارزدیجیتال خواهند بود

آموزش :

هنگام ثبت سفارش میتوانید نحوه پرداخت با ارزدیجیتال (تتر) را انتخاب نموده و در مرحله انتخاب درگاه ، گزینه "درگاه پرداخت ارز دیجیتال تتر " انتخاب نموده بعد از ثبت سفارش بلافاصله به 🔗درگاه پرداخت ارزدیجیتال تتر (لینک اینجا) رفته و اطلاعات پرداخت خود را طبق توضیحات زیر وارد کنید.

تذکر : مشاهده آیتم های درگاه و عملیات پرداخت مستلزم روشن کردن "فیلترشکن" می باشد و درصورت  ثبت سفارش ، پروسه پرداخت را انجام دهید ، با اقدام به ثبت سفارش و عدم پرداخت! حساب کاربری شما "مسدود " شده و نیز درگاه پرداخت برای شما غیرفعال می گردد.

پس از ثبت سفارش و انتخاب درگاه پرداخت ارزدیجیتال تتر و رفتن به درگاه از منوی پرداخت آنلاین سایت (لینک اینجا) با تصویر زیر مواجه خواهید شد




در این مرحله از قسمت 1 جستجو رمز ارز دلخواه را انتخاب نمایید ( ترجیحاً تتر و شبکه انتقال منتخب در ابتدای لیست )

در قسمت 2 مقدار تتر یا رمز ارز دلخواه معادل مبلغ سفارش در همان لحظه را وارد نمایید برای بدست آوردن معادل مبلغ به مبدل رمزارز (🔗لینک اینجا) مراجعه نماییدو یا به قیمت لحظه ای در 🔗صرافی معتبر نوبیتکس.

و در قسمت 3 با کلیک بر روی Next به مرحله بعد و تصویر زیر هدایت خواهید شد.











در مرحله طبق تصویر در هر قسمت با تکمیل موارد خواسته شده شامل : آدرس ایمیل(اختیاری) ، موبایل ، نام و نام خانوادگی و قسمت پیام یا توضیحات درصورت نیاز(اختیاری) بروی گزینه پرداخت یا Donate و به مرحله انتظار پرداخت مطابق شکل و تصویر زیر خواهید شد  









در این مرحله مقدار رمزارز وارد شده در مرحله قبل و قابل پرداخت ، در کادر اول مشاهده می شود. و جهت پرداخت 2 راه وجود داشته الف) کد و آدرس کیف پول را کپی و در قسمت آدرس کیف مقصد در صرافی خود یا کیف پول دیجیتال تان وارد نمایید ب) اسکن کد را کلیک نمایید تا مطابق تصویر زیر کد QR نمایش داده شده و به جای کپی کردن آدرس کیف مقصد ، در صرافی خود یا کیف پول دیجیتال تان از قسمت اسکن استفاده نمایید.









نمایش کد QR جهت اسکن و انتظار برای پرداخت و نمایش نتیجه پرداخت موفق

دقت نمایید که زمان انتظار تنها 15 دقیقه بوده و تا پایان پرداخت پنجره را نبندید









آموزش روش انتقال در صرافی یا توسط کیف پول(Wallet ) شخصی

در کیف پول شخصی DIGIATAL WALLET مانند SafePal طبق تصویر زیر :

آدرس کیف در درگاه پرداخت را کپی و در کادر مشخص شده در تصویر بالا چسباده یا paste کرده و گزینه Next را زده و طبق تصویر زیر : 

که آدرس کپی شده وارد شده گزینه Next را زده و از گزینه های مشخص شده در تصویر زیر پیگیری تراکنش TransationI ID را انتخاب و ازبین گزینه آیتم SEND / فرستاده شده را زده 

و تراکنش و مبلغ ارسال شده را انتخاب می کنید و مانند تصویر زیر ریز تراکنش و مشخصات آن نشان داده میشود

و طبق تصویر فوق وضعیت تراکنش بصورت موفق Success نشان داده می شود

همچنین آدرس کیف پول مبدا و مقصد و کد تراکنش و... و از گزینه انتهای تصویر

فوق ( Wiev on Blockchain Explorer ) میتوان جزئیات در شبکه بلاکچین را با

کلیک بروی این گزینه وارد مرورگر و صفحه مورد نظر خواهید شد مانند تصویر زیر :

جهت انتقال در صرافی های ایرانی که به زبان فارسی می باشد نیز براحتی مانند

روش کیف پول یا Wallet همین مراحل هم برای انتقال و هم پیگیری

تراکنش و دریافت کد رهگیری را می توان انجام داد مانند تصاویر زیر :

از پایین تصویر آیتم " کیف پول " را انتخاب کرده و سپس از منوی بالا گزین

برداشت جهت انتقال را کلیک/لمس کرده و با تصویر زیر مواجه می شوید

رمز ارز مورد نظر که قصد انتقال آنرا دارید انتخاب نموده ( مثلاً گزینه اول USDT تتر ، سپس :

سپس گزینه برداشت را زده و طبق تصویر زیر :

اکنون در سه کادر بالا ابتدادر کادر اول شبکه انتقال را انتخاب نموده ( مطابق با  درگاه پرداخت که رمز ارز و شبکه ی انتقال آنرا انتخاب کرده اید )

و در کادر دوم آدرس کیف پول مقصد یا همان درگاه را که قبلاً کپی کرده اید را  چسبانده و یا paste نمایید.

و در کادر سوم مبلغ تتر معادل مبلغ سفارش خود را وارد نموده و گزینه برداشت را بزنید تا طبق تصویر زیر :

در این مرحله وضعیت تراکنش که به حالت " انجام شده " بوده بهمراه جزئیات قابل مشاهده میباشد و با کلیک

بروی جزئیات یا گزینه تاریخچه تراکنش ها از منو می توان اطلاعات بیشتر رامانند تصاویر زیر دریافت نمود











آموزش نحوه خرید ساده و راحت رمزارز / ارزدیجیتال از صرافی آنلاین

1- ثبت‌نام  و ایجاد حساب کاربری در صرافی نوبیتکس از 🔗لینک اینجا  :

در ابتدا برای ثبت‌نام اولیه شما تنها به یک آدرس ایمیل فعال نیاز دارید.

 2- تائید حساب کاربری:

پس از انجام ثبت‌نام اولیه، برای خرید و فروش USDT یا تتر باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت در نوبیتکس با توجه به کاربری مالی آن، با ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و یا نرم‌افزارهای کاربردی روزمره متفاوت است و نیازمند ارائه اطلاعات هویتی درست و دقت و توجه بالا در ارسال اطلاعات است. برای فروش و خرید رمز ارز تتر یا خرید رمزارزهای دیگر مانند بیت کوین، دوج کوین، اتریوم، USDC و سایر ارزهای دیجیتال بهترین کار ممکن این است که پیش از هر اقدامی در مورد رویه احراز هویت نوبیتکس مطالعه کنید.

تایید حساب کاربری

 3- شارژ حساب تومانی:

شما می‌توانید به کمک این راهنما، حساب کاربری خود را شارژ کنید. بعد از شارژ ریالی حساب نوبیتکس از طریق درگاه بانکی، می‌توانید با پرداخت تومان در بازار تتر/تومان، اقدام به خرید Tether/ تتر / USDT کنید.

شارژ حساب

 4- خرید تتر:

خرید ارز تتر در نوبیتکس به‌صورت ارائه پیشنهاد خرید USDT در این بازار همتا به همتا (P2P) انجام می‌شود. در واقع در این بازار شما ارز دیجیتال موردنظر خود را از کاربران فعال در پلتفرم نوبیتکس خریداری می‌کنید. به همین دلیل، تکمیل فرایند خرید شما به پذیرش معامله از سوی دیگر کاربران بستگی دارد.‌ و یا با سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت لحظه ای صورت می‌گیرد.

خرید تتر

قیمت تتر

قیمت تتر همواره برابر با یک دلار است. ممکن است گاهی اختلاف قیمت بسیار جزئی با دلار جهانی داشته باشد، اما این اختلاف بسیار اندک و نزدیک به صفر خواهد بود.

قیمت ریالی تتر هم «تقریبا» برابر با قیمت دلار در بازار ایران است. توجه داشته باشید که قیمت دلار کاغذی و تتر دقیقا با هم برابر نیستند و این موضوع می‌تواند به‌خاطر دلایل مختلفی مانند عرضه و تقاضا، کارمزد شبکه و قیمت تتر در بازارهای جهانی باشد.

چگونه قیمت تتر ثابت باقی می‌ماند؟

عاملی که باعث افزایش یا کاهش قیمت یک دارایی دیجیتال می‌شود، عرضه و تقاضاست. بالا رفتن تقاضا باعث افزایش قیمت و بالا رفتن عرضه باعث کاهش قیمت یک رمزارز می‌شود؛ اما ساز و کار «ضرب کردن» و «سوزاندن» توکن‌ها، عاملی است که به بنیاد تتر این امکان را می‌دهد که قیمت USDT را ثابت نگه دارد.

زمانی که تقاضا برای توکن Tether بالاتر می‌رود، توکن‌های بیشتری ضرب می‌شود تا از افزایش قیمت جلوگیری شود. همچنین زمانی که عرضه بیشتر می‌شود، بنیاد تتر عرضهٔ مازاد را خریداری کرده و آنها را می‌سوزاند تا از کاهش قیمت جلوگیری کند. به این ترتیب قیمت USDT در یک دلار ثابت می‌ماند.


دریافت فاکتور رسمی در هر دو روش پرداخت :

جهت دریافت فاکتور و سند رسمی می توانید وارد حساب کاربری شده و با ورود به بخش کاربری و از قسمت سفارش ها ( یا لینک اینجا) فاکتور خود را دانلود یا چاپ نمایید.